onsdag den 27. februar 2008

Billeder fra den foerste uge i Indien...

Hello All!!
Da vores forbindelse er lidt langsom faar I her 9 billeder i 1, saa gaar det lidt hurtigere. Jeg beklager at det endnu ikke er blevet til saa meget af det skrevne ord, men indtil videre har det vaeret lidt svaert at finde tid for mig selv til at faa skrevet lidt. Jeg haaber at faa opprioriteret det lidt i loebet af den kommende tid, saa jeg kan indvie jer i hvordan dagene forloeber.


Anders
PS/ Kig naermere paa billedet med fliserne. Det er Carsten, Philip og mig der har lagt dem,og der er en reference til en lille forstad i Kbh.

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hej Philip og Anders. Jeg har lige set billeder og kommentarer fra jeres tur. det er dejligt at høre, at i kom afsted. Jeg glæder mig til at se, hvad i oplever hen ad vejen på jeres fantastiske rejse. Vi ses (på den gode måde)! Mange hilsener Gitte, Herlev Lokalpoliti

lotte sagde ...

hej alle 4... det er rigtige gode billeder der er kommet på... og den lille forstad der blever nevnt skulle vel ikke være vores lille bitte by... rigtig godt lavet... glæder mig at det går så godt... manger knuzzer til jer fra lotte/ mor

Familien Dyhr sagde ...

Hej I skøre danskere! Godt at se lidt billeder fra jer! Vi beder for jer og hele jeres tid i Indien... og så vil vi gerne se nogle billeder af Anders som skaldet!!!